مستند اقای خاص
نويسنده :niloofar
تاريخ: دو شنبه 3 فروردين 1394 ساعت: 12:36

مستند رو دیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خیلی دلم گرفت

خیلی دلم واسه مامان امپراطورمون سوخت

اما چه میشه کرد

جز گریه که تنها مرحمه این روزهای ماس 

گریه توروخدا تو دیگه تنهام نذار



نظرات شما عزیزان:

zaaahraaa
ساعت14:35---8 فروردين 1394
دلم خون است همانند لحظه رفتنت که چشمانم خون می گریست




وبت عالیه عزیزم موفق باشی
پاسخ:مرسی عزیزم بازم به ما سر بزن و نظر بده عیدتم مبارک


ملكه يخي
ساعت14:16---3 فروردين 1394
سلام عزيزم...
عيدت مبارك...
لينك شدي...
پاسخ:مرسی منم لینکت کردم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید